امروز

دوشنبه, ۳۰ دی , ۱۳۹۸

  ساعت

۱۸:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

 

رشد کسب و کار

 

 

در قسمت قبل مطالعه نمودید که هر کسب و کار تازه‌ای که راه می‌افتد با دنیایی از امید همراه است؛ امید برای موفقیت و روی روال افتادن کارها؛ اما چطور است که بعضی کسب و کارها موفق و بعضی‌ها از دور خارج می‌شوند؟

 

۳-روی مزیت رقابتی کار کنید

 

برای کارتان مزیت رقابتی مشخص کنید؛ یعنی با خودتان بگویید که با وجود رقبای دیگر در همین حرفه، قرار است چه خدمات و امکاناتی را ارائه دهید تا جایگاه شما از سایرین را متفاوت کند؟ جواب این سوال یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار شماست. اگر بتوانید مزیت رقابتی درستی تعریف کنید، بخش بزرگی از راه را رفته‌‎اید. مزیت رقابتی باید تازگی داشته باشد و تضمین شده باشد.

 

 

۴-اهمیت به نیروی انسانی

 

مطالعه کتاب‌های مرتبط به حیطه کاری شما از جمله خواندن کتاب راه انداختن یک کسب و کار جدید برای کسانی که به دنبال راه انداختن استارتاپ هستند، تنها بخشی از مسیر موفقیت است. بخش دیگر به مطالعه مدیریت منابع انسانی و سایر رفتارهای مدیریتی بستگی دارد. انتخاب و گزینش نیروی کار مهم است؛ اما نه به اندازه نگهداشت آن و برای نگهداشت نیروی انسانی باید بتوانید امنیت و احترام آن‌‎ها را فراهم کنید. به خاطر داشته باشید نیروی انسانی مهم‌ترین بخش کسب و کار شما هستند که به طور مستقیم روی نتایج حرفه‌ای شما تاثیرگذار خواهند بود.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی